Wednesday, June 9, 2010

Perjumpaan penduduk & kedai mamak b47

Terima kasih kepada yang memberi respon pada kisah kedai mamak di blok 47. Rata-rata memang ramai yang tak setuju. Setakat yang saya jumpa, tak de sorang pun yang bersetuju. Oleh itu, satu perjumpaan diantara penduduk dan pemilik kedai @ simamak akan saya aturkan pada hari Sabtu, 12 Jun 2010, waktu selepas isyak, bertempat di dewan.
Saya menjemput dan mengalu-alukan semua penduduk terutamanya pemilik untuk hadir ke majlis perjumpaan itu agar dapat kita clarify apa yang tak clear selama ini. Juga, agar kita dapat bertanya sendiri kepada simamak siapa yang dia katakan bersetuju dengan idea kedai makan dia tu. Kehadiran anda semua amatlah diharap-harapkan. Janganlah kita membantah dibelakang sahaja, tapi tunjukkanlah semangat setiakawan anda yang tidak berbelah bagi dan berilah sokongan yang jitu pada penduduk blok 47 terutamanya rumah-rumah yang berjiran dengan kedai mamak ni. Kesian dia orang ni.
NZ, sila naikkan notis untuk inform pada semua penduduk & juga beritahu semua penduduk yang datang berurusan di pejabat pentadbiran agar hadir secara lisan. Pastikan notis anda dapat difahami oleh semua dan pastikan juga mamak akan hadir pada perjumpaan tu. Kalau mamak tak datang, saya risau kedai mamak kena serang malam tu.
Semua ketua blok dan JMB member diminta hadir. No excuse. Kalau ada yang nak bawak sepanduk, pun boleh.. pun boleh...
Sekian, kita jumpa di dewan sabtu ini.

2 comments:

  1. Kedai makan tak sesuai bagi ambo...baik bukak dobi ke atau kedai yang dry nyer konsep...

    ReplyDelete