Friday, December 31, 2010

Pondok kosong



Semakin hari semakin banyak komplen yg diterima tentang salah laku security guard kita. Ini adalah satu situasi yang amat tidak menyenangkan seluruh penduduk Sri Ixora. Hasil dari pantauan pihak JMB ,terbukti memang security guard "tidur dalam jaga"


Pengawasan malam hari berjaya merakamkan security guard membiarkan palang entrance terbuka. Lantas, sesiapa sahaja bebas masuk tanpa ada pemantauan. Pada petang krismas pula, palang dibiarkan terbuka dan tiada seorang pun security di dalam pondok pengawal. Ish..ish..ish.. rasanya tak de pulak kita appoint halimunan jadi guard kita. Aktiviti ini juga berjaya dirakamkan.


Dengan itu, saya di sini mengarahkan NZ Management untuk melakukan pemantauan yang lebih lagi. Pihak JMB tidak mahu mendengar apa-apa aduan lagi selepas ini.


NZ juga mesti merekodkan kedatangan setiap scurity bertugas setiap syif, begitu juga dgn cleaner. Pihak JMB akan melakukan pantauan dari masa ke semasa.



Gambar: Guard house dibiarkan kosong dan palang dibiarkan terbuka, sementara seorang guard berborak di luar. Seorang lagi ?????







No comments:

Post a Comment