Friday, April 22, 2011

Security baru di Sri Ixora

Untuk makluman semua penduduk Sri Ixora, pihak pengurusan telah melantik pengawal keselamatan yang baru untuk menambah baikkan sistem kawalan di tempat kita.

Kepada semua penduduk di harap dapat memberi kerjasama kepada security baru bagi melancarkan operasi seharian di tempat kita.

Pihak security akan bertindak tegas bagi memastikan hanya kenderaan yang mempunyai sticker dan access cad sahaja yang di benarkan malalui pondok pengawal. Kepada yang tiada mereka handaklah mendaftakan diri di pos pengawalk dan sekiranya parking telah penuh, mereka hendaklah meletakkan kenderaan mereka di luar kawasan supaya tidak menggangu parking penghuni lain.

Mulai Mei 2011, pihak pengurusan akan mengimplement clamp tayar kereta bagi yang menggangu parkin orang lain dan juga meletakan kendraan di tepat yang dilarang atau bertanda kuning.

1 comment:

  1. Salam, saya salah seorg pemilik rumah diblok 47B ingin membuat aduan berkenaan Security Baru di Sri Ixora. Tidak sampai sebulan mereka mengambil alih sistem kawalan di tempat kita, mlm ini berlaku satu kes. Rumah dibawah saya malam ini telah memanggil kontraktor untuk memasang aircond. Kejadian ini berlaku pada jam 8.30mlm (pd hari Ahad - 22/5/11). Setelah melaporkan kepada Security namun sebarang tindakan tidak diambil. Sehingga skrg (skrg jam 10.40mlm) masih melakuakan kerja-kerja pemasangan aircond. Apakah undang-undang ataupun peraturan dari pihak Management tetapkan untuk kerja-kerja pemasangan aircond. Setahu saya, kerja-kerja pemasangan aircond perlu dilakukan pada siang hari. Kejadian ini telah dilaporkan kepada En. Azman dan En. Kamarul utuk tindakan segera. Seharusnya kejadian ini perlu dijadikan contoh supaya tidak berlaku pada masa hadapan di semua blok penghuni di Sri Ixora.

    ReplyDelete